søndag 17. mai 2009

17 mai


Her vest har vi hatt en aldeles strålende dag i dag.

Må si at på formiddagen var det varmt å ha på seg bunad.

Dagen startet med frokost på selv heklet duk. Selv om den ikke var blokket måtte jeg bare bruke den på frokostbordet.
Men jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Dette er den første duken jeg har heklet, og det blir nok helt sikkert ikke den siste.

Seinere var var det tog, is, brus og leker og moro.

Sitter her å kjenner at jeg har brukt bene godt i dårlige bunad sko.

Ha en fin uke

2 kommentarer:

Tove sa...

Superfin duk og velfortjent plass på 17. mai bordet selv i ublokket tilstand! Kanskje jeg bør begynne å hekle litt sånt igjen. Hmmmm....

Mammamiia sa...

Jeg må si jeg er imponert over duken din! Og at det er den aller første....??? Nydelig, var den! Rett og slett:)
Ha en flott dag!