søndag 2. januar 2011

Askepott along og Desemberklut

Askepott alongen

Etter en del frem og tilbak endte jeg på Tunikan fra Sandnes. Oppskriften er hentet fra hefte 1011. Garne jeg bruker er det myke Alpakka garnet. Samtidig som dette er Askepott prosjektet, tror jeg også jeg vil bruke denne tunikan til Bergentreff alongen. Jepp to fluer i en smekk:-)









Seff hadde jeg  pysj,  rødbrus og  tv med  Askepott:-)
Tenker det satt en del hobbydamer i pysj og tvang rødbrus ned...hehehe


Desemberkluten har vært ferdig en stund. Jeg tok utgangspunkt i LilleRosins oppskrift, men undervis ble det gjordt en del endringer. Grunnen, jo jeg slapp rett og slett opp for kvit bommulsgarn. Derfor er kluten litt korter med en en litt større rød heklekant.


Da vill jeg bare takke alle Hobbydamer for det gamle, og jeg ser frem og gleder meg vilt til 2011 med Bergenstreff.

Ingen kommentarer: