onsdag 14. april 2010

Jhuuu I am a live!

Her ser dere påske aktiviten på pinnene, det er ikke mye men så ble det nå ett par sokker. Desse er strikket i palett fra sandnes garn på pinner nr. 3.

Ellers har jeg strikket på en jakke til meg selv i Sisu fra sandnes garn. Mønster er også hentet fra Sandnes garn.
Det går sakte frem over. Nå holder jeg på med halsen.

Så hva har jeg ellers gjordt fra midten av februar, jo jeg har gått mye på ski i år.
Så når nå snøen for, var jeg virkelig klar for vår og fot turer.
Boken jeg fikk til gebursdagen min er allerede tatt i bruk. Bilder kommer senere.

Så kan jeg jo heller ikke komme unna bøkene som jeg ble så hektet på

Det startet med denne boken,og så fulgte hele serien på. For meg som liker å lese Agata C. er dette en forfatter som treffe midt i blinken
Så nå er jeg nettopp ferdig med den siste og det er igrunnen litt trist. Kansje jeg må til Sverige i sommer for å  se denne voldelige små byen:-)

Ellers er jeg snart klar for 18 grader + og Roma.
Jupp, jeg skal til Roma og kose meg i 4 dager. Gleder meg


Ingen kommentarer: