tirsdag 19. januar 2010

Strikk

Heisann
Da er jeg på plass med litt oppdateringer. Først av alt vil jeg si GODT NYTT ÅR til alle som er innom.
 Tenk 2010!
Romjulen ble ikke like aktiv som jeg hadde tenkt meg, men jeg fikk gått noe på ski:-) Jeg fikk også strikket ferdig Bellas M.

Siden jeg er med i julegave alongen 2010 på forumet Uformelt må jeg produsere en julegave i mnd. Dette votte paret er da mitt januar bidrag.

Ellers har jeg laget ett par firkant tøfler. Tøflene er strikket i Mor Åse garn fra Rema1000.  Nå ligger de bare her å venter på montering.






Firkanttøflene er ikke alene i monteringskorgen, nei. Der ligger også en god å varm genser til meg selv. Den hadde vært herlig å hatt nå. Så den skal være ferdig til helgen. Basta! Håper jeg hører meg selv her:-)))


Selv følgelig har jeg noe nytt på pinnene. Denne jakken måtte jeg bare ha

Den er fra Sandnes og strikkes i mini Alpakka. En herlig og myk jakke.          
 Nå er jeg snart ferdig med underdelen på bolen av jakken.  Jeg har valgt en lys blå, litt grålig tone på jakken. Gleder meg til den blir ferdig.
Det var litt fra meg i dag. Håper alle som er innom får en flott dag og at til helgen går jeg rundt i en god å varm genser:-))



4 kommentarer:

gyldenkron sa...

Oh, så mye fint du lager. Sparker deg bak jeg, for å få deg til å montere den flotte genseren og tøflene. Det føles så deilig når du er ferdig

Grethe M sa...

Hei og godt nytt år.
Skal si du har strikket mye fint.. Vottene ser helt herlig ut.... mmmm.... Lurer på om du har montert genseren ??????

Rødhetta sa...

Går fort å montere genserne....det er bare å starte;) Liker både genseren og jakka du ahr begynnt på!

Smarie sa...

Mye flott i bloggen din ;o) Ligger en award til deg i bloggen min ;o) Håper du vil ta imot ;o)