søndag 15. november 2009

Ut på tur

I sommer var jeg kjempe flink å gå tur, men etter hvert som høsten kom og Tanangerturen var overstått (med alt det garnet det innebar) ble jeg liksom sittene i stolen å strikke. MEN nå har jeg vært på tur hver dag i 2 uker.
Så nå begynner kondisen å komme igjen, men da går det jo så, som så med strikket.
Det det går i er lange raggsokker. Jeg har tre jenter og alle skal ha raggsokker som stikker opp av støvlettene så da er det bare å finne frem sokke garnet.

Jeg har strikket ett på i Online garn og det er jo ett godt garn. Men det jeg ble mest overrasket over var Viking sportsragg garnet. Det var kjempe godt å strikke med. Heldigvis fikk jeg kjøpt noen nøster i Tananger.

Tar med enda ett tur bilde. Slik at jeg gjør meg klar til en ny uke.
Ha en flott uke alle sammen.


Ingen kommentarer: