søndag 18. oktober 2009

Endelig oppdatering

Da er det endelig tid for oppdatering fra meg:-)
Endelig ble jeg ferdig med Alfa jakken fra Sandnes. Dette var garn jeg kjøpte under Tananger treffet.


Sammen med kåpen har jeg heklet en lue i turkis fiesta fra Sandnes. Nå håper jeg bare mottakeren blir fornøyd.


Ett par votter har jeg også strikket ferdig. De er strikket i rester av ett eller annet Dale garn som passet godt på pinner nr. 3 1/2. Rask og grei strikking.
Med en kranglete rygg blir det en del ture i fjell områdenen rundt Bergen. Så her er ett flott bilde fra Storesåta i Åsane. En flott tur, selv om det var bratt og glatt ned stien til Hjortland.





I dag vil ikke helt bilde plasseringen arbeide med meg så det blir ikke så fint, men over til noe annet son er kjempe fint. I går da jeg var i garn butikken å handlet fant jeg dette garnet. Det ligner veldig på Noro garn, men det er ett nytt sokkegarn fra sandnes og det heter Palett. Jeg betalte 80,- kr for 100gr. , så det er litt billigere enn Online garnet. Gleder meg virkelig til å starte med ett sokke par til meg selv:-)
Ha en flott uke alle sammen og støtt TV aksjonen slik som vi har gjordt her i huset.

2 kommentarer:

strikkemamma sa...

Så mye flott du lager Kjempeflink er du

amylin sa...

Her var det mye fint ferdig.