søndag 6. september 2009

Strikk

Tada!!
skjørtet er endelig blogget. Veldig dårlig bilde men dere kan i hvertfall se litt. Ett av feltene er strikket som dere ser litt anderledes, men slik blir det når en bare tar med seg ett diagram uten forklaring på ferie.
Jeg har heller ikke heklet musetagger på det, men lagt til to rader med fastmasker nederst.
Jeg ble veldig fornøyd med skjørtet og har brukt det mye.

For dere som ikke er på Hobbyboden er dette skjørtet sommerstrikket til mange hobbydamer denne sommeren. Oppskriften er hentet fra en strikke bok som heter FEMININ



Da er jakken i alfa garnet som jeg kjøpte under Tanangertreffet ferdig eller nesten ferdig:-)
Den mangler bare noen store tre knapper. Den er strikket i str. 6




Ellers har jeg startet på ett nytt prosjekt med oppskrift fra samme sandnes hefte. Det er en lang jakke i str. 12


Ha en fin uke


3 kommentarer:

gyldenkron sa...

Skjørtet ditt ble nydelig

Jaja74 sin hobbyblogg sa...

Skjørtet vart kjempefint det og eg likte veldig godt jakka i Alfa. Kjekt å sjå resultat av tanangerinnkjøp:)

AnitaK sa...

Hei igjen du og takk for sist. jeg ser at du er produktiv, ja... Ferdig skjørt og alfa jakke allerede! Jeg har samme heftet og masse alfa fra turen, men vurderer seriøst å lage noe til meg selv... Får se hva som skjer på neste strikketreff. Kanskje jeg fullfører leggvarmer nr 2 :)