lørdag 22. august 2009

Sensommer

Hei igjen:-)
Da er sommerferien avsluttet for denne gang. Det ble ikke så mye strikking, men skjørte fra forrige innlegg ble ferdig til 1 aug. Nå skulle jeg ha hatt ett blogg bilde, men det har jeg da ikke.
Så hva har jeg gjordt i sommer, jo


Jeg har besøkt mange, vært til Kiel,Oslo og Svinesund.
Noe flotte uker på hytten har vi også hatt.


På hytten har vi vært så heldige å få låne noen kajakker. Kan tro det var artig. Vi sloss om å få bruke de. Mens ungene brukte båtene satt jeg i naustet å strikket sokker. Her har jeg tatt ett bilde av et sokke par i på pinner nr. 2,5 og i Regia garn. Av dette garnet fikk jeg skikkelig sommer følelse.


Vi har også vært å besøkt valpen vår. Han er en Golden Retriver valp i ett kull på 10. Vi var der i 3 timer og selv da var det vanskelig å gå. Men nå er det ikke mere enn tre uker til han kommer hjem til oss. Det skal jammen bli flott.


Jammen har det regnet godt i sommer og da vi var på en av våre shopping turer dukket denne paraplyen opp, er den ikke fin. Den fant jeg på Farmorshus. En annen ting jeg har kjøpt (egentlig til barna) er denne tøffe blåbær plukkeren. Den er ikke god men kjempe kjekk å se på. Uansett havner jo de fleste av barnas bær i munnen så pytt sann. Tøff var den.



Nå går jeg rundt å grue gleder meg til Tananger treffet.
Jeg skal altså reise alene til Tananger og møte en hel haug med ukjente strikke damer, ja jeg skal til og med dele rom med en av dem.
En stor takk til Vibbedille som får det til.
Her er en link til hjemme siden hennes slik at du kan bli kjent med denne driftige damen. http://vibbedille.blogdrive.com/

Til dere som skal, vi snakkes
Til alle dere andre ha en flott lørdagskveld

1 kommentar:

Petronella sa...

Dette innlegget gir meg assosiasjoenr til hyggelige feriestemninger :-)

Ha ei fin helg